Czesto zadawane pytania: Zamówienie

Produkty i informacje w sklepie mozna znajdowac na dwa sposoby:
- Wyszukiwanie: mozna szukac produktów i informacji, wpisujac wyszukiwany tekst w polu SZUKAJ u góry tej strony. Wyniki sa dzielone na kategorie obejmujace produkty lub zawartosc.
- Przegladanie katalogu produktów: po kliknieciu lacza PRODUKTY u góry tej strony. Kazda kategoria w rozwijanym menu prowadzi do strony produktów, na której mozna filtrowac wyszukiwanie odpowiednio do potrzeb.
Produkty mozna sortowac wedlug ceny i nazwy oraz filtrowac wedlug konkretnego zakresu cen i funkcji produktów (na przyklad wedlug rozdzielczosci w mln. pikseli lub wielkosci ekranu). Jednoczesnie mozna uzywac wielu filtrów; mozna takze usuwac filtry pojedynczo lub wszystkie od razu. Wyniki wyszukiwania sa automatycznie aktualizowane odpowiednio do wybranych kryteriów.

Dostepnosc produktów

Status dostepnosci
Dostepnosc produktu jest oznaczana nastepujaco:
- Juz wkrótce: oznacza produkty, które juz zostaly zapowiedziane, ale których nie mozna jeszcze wstepnie zamawiac.
- Na stanie: produkt mozna zamówic i zostanie dostarczony.
- Chwilowo niedostepny: produktu nie mozna zamówic, ale mozna wlaczyc opcje powiadomienia o jego ponownej dostepnosci.
- Wycofany: status uzywany w przypadku produktów, które zostaly wycofane ze sprzedazy i nie sa juz dostepne w firmie Nikon.

Powiadom, gdy bedzie dostepne
Uzytkownik moze skorzystac z opcji powiadomienia poczta elektroniczna o dostepnosci produktów, które obecnie sa chwilowo niedostepne lub dla których nie mozna zlozyc zamówienia wstepnego. Wystarczy kliknac lacze POWIADOM, GDY BEDZIE DOSTEPNE i wpisac swój adres e-mail w wyswietlonym formularzu.

Znajdz punkt sprzedazy
Produkty Nikon Pro mozna nabywac tylko od certyfikowanych sprzedawców tych produktów. Aby znalezc punkt sprzedazy za pomoca narzedzia Dealer Locator (Wyszukiwarka punktów sprzedazy) firmy Nikon, nalezy odwiedzic lokalna witryne internetowa firmy Nikon.

Skladanie zamówienia

Dokladamy wszelkich staran, aby zamawianie produktów w naszym sklepie bylo maksymalnie proste. Klienci, którzy sa w naszym sklepie po raz pierwszy, powinni przeczytac ponizsze informacje.
- Przeglad koszyka: na tym etapie mozna zmodyfikowac liczbe wybranych produktów, wyswietlic wszelkie dostepne promocje oraz wprowadzic kody z kuponów rabatowych w celu uzyskania rabatów. Aby zlozyc zamówienie, kliknij lacze KONTYNUUJ SKLADANIE ZAMÓWIENIA.
- Skladanie zamówienia, krok 1: Przed zlozeniem zamówienia mozna wybrac opcje zalogowania sie, zarejestrowania lub kontynuowania jako anonimowy klient. Wiecej informacji mozna znalezc w sekcji dotyczacej zalet rejestracji w czesto zadawanych pytaniach.
- Skladanie zamówienia, krok 2: Podaj swój adres rozliczeniowy i adres wysylki. Te adresy moga byc rózne.
- Skladanie zamówienia, krok 3: Wybierz sposób dostawy. Opcje wysylki opisano szczególowo w sekcji DOSTAWA ZAMÓWIENIA.
- Skladanie zamówienia, krok 4: Wybierz metode platnosci. Opcje platnosci opisano szczególowo w sekcji PLATNOSC.
- Skladanie zamówienia, krok 5: Przejrzyj szczególy zamówienia. To ostatnia szansa edycji zamówienia: mozna zmienic adres wysylki lub adres rozliczeniowy albo wybrac inny sposób dostawy lub metode platnosci. Jesli nie masz watpliwosci co do zamówienia, zaakceptuj Warunki korzystania z uslugi i kliknij lacze ZLÓZ ZAMÓWIENIE I PRZEJDZ DO PLATNOSCI.
- Platnosc: Zamówienie zostanie zlozone po wprowadzeniu szczególów platnosci. W przypadku wprowadzenia blednych szczególów platnosci trzy razy z rzedu lub gdy platnosc nie zostanie zaakceptowana, nastapi powrót do etapu skladania zamówienia w celu wybrania innej metody platnosci.
- Potwierdzenie zamówienia: Zamówienie zostanie potwierdzone po zaakceptowaniu platnosci. Nastepnie mozna bedzie kontynuowac zakupy lub zarejestrowac sie, jesli dokonano zakupu jako anonimowy klient.

Kupony rabatowe

Posiadacze kuponów rabatowych moga na ich podstawie uzyskac rabaty.
Wystarczy wprowadzic kody w polu wyswietlonym podczas przegladania koszyka i kliknac przycisk WYSLIJ. W koszyku zostanie automatycznie wyswietlony kod z kuponu rabatowego i powiazany rabat. Przed zlozeniem zamówienia mozna wycofac sie z decyzji o uzyciu kuponu rabatowego. W tym celu nalezy kliknac przycisk USUN, a wartosc koszyka zostanie automatycznie przeliczona.

Podczas wpisywania niektórych kodów z kuponów rabatowych moga byc wyswietlane komunikaty o bledach. Przyczyna moga byc ograniczenia dotyczace dozwolonej liczby uzyc danego kuponu albo osoby, która moze uzyc kuponu, badz tez uplyniecie daty waznosci kuponu.

Jesli klient po potwierdzeniu zamówienia i dokonaniu platnosci przypomni sobie o posiadanym kuponie rabatowym, którego zapomnial uzyc, moze zadzwonic do dzialu obslugi klienta w sklepie firmy Nikon w celu zmiany zamówienia. Dopóki zamówienie nie zostalo wyslane, mozna dochodzic przyslugujacych rabatów. W razie uzyskania rabatu kwota obciazenia karty kredytowej zostanie odpowiednio zaktualizowana.

Sprawdzanie statusu zamówienia

Zarejestrowany klient moze sprawdzic status swoich zamówien w sekcji MOJE KONTO — MOJE ZAMÓWIENIA. Zamówienia mozna sortowac wedlug numeru zamówienia, daty, wartosci i statusu.

Zamówienia sa oznaczane nastepujaco:
- Zlozone: zamówienie zostalo wyslane do systemu Nikon Order Management System (system zarzadzania zamówieniami w firmie Nikon).
- Potwierdzone: system Nikon Order Management System potwierdzil odbiór zamówienia.
- Wyslane: zamówienie zostalo zapakowane i wyslane.
- Czesciowo wyslane: tylko czesc zamówienia zostala zapakowana i wyslana.
- Zrealizowane: zamówienie zostalo dostarczone i odebrane.
- Anulowane: zamówienie zostalo anulowane. Nie mozna anulowac zamówien ani pozycji zamówien o statusie Pakowane lub pózniejszym.
- Zwrócone: zamówienie zostalo zwrócone do firmy Nikon i oznaczone jako odebrane.
- Refundowane: zamówienie zostalo zrefundowane.

Lista zyczen

Ponizej opisano funkcje, które opracowano z mysla o szybkim i latwym uzyskiwaniu dostepu do wlasciwych produktów.

Zapisz koszyk
Zawartosc koszyka jest automatycznie zapisywana, niezaleznie od tego, czy uzytkownik jest zalogowany, a takze po wylogowaniu. Dzieki temu uzytkownik moze latwo przegladac produkty, którymi jest zainteresowany. Jedynie w przypadku korzystania ze sklepu jako anonimowy klient i usuniecia plików cookie z przegladarki koszyk bedzie pusty podczas ponownych odwiedzin sklepu.

 

 

 

 



Your previous queries:
Nie znaleziono elementów. Spróbuj ponownie.
ZB1 Rebate Credit Memo