Czesto zadawane pytania: Dostawa zamówienia

Dostawa zamówienia

Firmy spedycyjne
Nasi partnerzy w zakresie dostaw to UPS.

Czy moge zmienic adres dostawy dla zamówienia?
Tak, mozna zmienic adres dostawy, o ile status zamówienia nie jest pózniejszy niz Potwierdzone (tj. zanim zamówienie zostanie skierowane do procesu pakowania, a jego status ulegnie zmianie na Pakowane).

Czy moje zamówienie moze zostac wyslane na mój adres sluzbowy?
Tak. Mozna uzywac osobnego adresu dostawy i rozliczeniowego.

Jak sprawdzic, czy zamówienie zostalo wyslane?
Aby zobaczyc, czy zamówienia zostaly wyslane, przejdz do swojego konta i wyswietl karte MOJE ZAMÓWIENIA.
Wyslane zamówienie bedzie mialo wyswietlany status:
- Wyslane: zamówienie zostalo zapakowane i wyslane.
- Czesciowo wyslane: tylko czesc zamówienia zostala zapakowana i wyslana.

Czy moge sledzic moje zamówienie?
Zaraz po wyslaniu zamówienia do klienta jest wysylana wiadomosc e-mail z laczem do systemu sledzenia przesylek (Track & Trace). Wystarczy kliknac to lacze.

Sposoby i koszty dostawy

- Przy zamówieniach powyzej PLN 80: gratis
- Inne: PLN 40

Terminy dostawy

Podawane daty wysylki sa przyblizone. Dokladne terminy zaleza od dostepnosci produktów. Przecietnie dostawa produktów, które sa na stanie, trwa od trzech do pieciu dni roboczych. Termin dostawy produktów, których nie ma w danej chwili na stanie i musza zostac dodatkowo zamówione, moze byc dluzszy.
Uzytkownik moze sledzic zamówienia przy uzyciu lacza z systemu sledzenia przesylek (Track & Trace), które jest wysylane w wiadomosci e-mail po wyslaniu zamówienia.

Dostawa za granice

Sklep nie dostarcza produktów za granice. Zamówienia skladane w krajowym oddziale sklepu firmy Nikon sa dostarczane tylko pod adresy w tym samym kraju.

 

 



Your previous queries:
Nie znaleziono elementów. Spróbuj ponownie.
ZB1 Rebate Credit Memo
Cookie settings