Czesto zadawane pytania: Dostawa zamówienia

Dostawa zamówienia

Firmy spedycyjne
Nasi partnerzy w zakresie dostaw to UPS.

Czy moge zmienic adres dostawy dla zamówienia?
Tak, mozna zmienic adres dostawy, o ile status zamówienia nie jest pózniejszy niz Potwierdzone (tj. zanim zamówienie zostanie skierowane do procesu pakowania, a jego status ulegnie zmianie na Pakowane).

Czy moje zamówienie moze zostac wyslane na mój adres sluzbowy?
Tak. Mozna uzywac osobnego adresu dostawy i rozliczeniowego.

Jak sprawdzic, czy zamówienie zostalo wyslane?
Aby zobaczyc, czy zamówienia zostaly wyslane, przejdz do swojego konta i wyswietl karte MOJE ZAMÓWIENIA.
Wyslane zamówienie bedzie mialo wyswietlany status:
- Wyslane: zamówienie zostalo zapakowane i wyslane.
- Czesciowo wyslane: tylko czesc zamówienia zostala zapakowana i wyslana.

Czy moge sledzic moje zamówienie?
Zaraz po wyslaniu zamówienia do klienta jest wysylana wiadomosc e-mail z laczem do systemu sledzenia przesylek (Track & Trace). Wystarczy kliknac to lacze.

Sposoby i koszty dostawy

- Przy zamówieniach powyzej PLN 80: gratis
- Inne: PLN 40

Terminy dostawy

Podawane daty wysylki sa przyblizone. Dokladne terminy zaleza od dostepnosci produktów. Przeciętnie dostawa produktów, które są na stanie, trwa od 1 do 2 tygodni. Termin dostawy produktów, których nie ma w danej chwili na stanie i musza zostac dodatkowo zamówione, moze byc dluzszy.
Uzytkownik moze sledzic zamówienia przy uzyciu lacza z systemu sledzenia przesylek (Track & Trace), które jest wysylane w wiadomosci e-mail po wyslaniu zamówienia.

Dostawa za granice

Sklep nie dostarcza produktów za granice. Zamówienia skladane w krajowym oddziale sklepu firmy Nikon sa dostarczane tylko pod adresy w tym samym kraju.

 

 



Your previous queries:
Nie znaleziono elementów. Spróbuj ponownie.
ZB1 Rebate Credit Memo