Czesto zadawane pytania: Przedsprzedaż

Czym jest zamówienie w przedsprzedaży?

Zamówienie w przedsprzedaży umożliwia zarezerwowanie produktu, zanim stanie się dostępny. Zamówienie produktu z Nikon Store w przedsprzedaży oznacza jego rezerwację, więc klient znajdzie się w gronie pierwszych odbiorców danego produktu od chwili, gdy stanie się on dostępny do kupienia.

Czy wstępnie zamawiać można wszystkie produkty?

Nie, przedsprzedaż obejmuje tylko wybrane produkty. Na stronie danego artykułu odpowiedni przycisk i status produktu pokazują, czy artykuł ten jest dostępny w przedsprzedaży. Gdy produkt dostępny w przedsprzedaży osiągnie datę rozpoczęcia sprzedaży, jego wstępne zamówienie nie będzie już możliwe.

Czy mogę w ramach jednego zamówienia zamówić produkty znajdujące się w magazynie oraz produkty z przedsprzedaży?

Nie, produkty z magazynu i z przedsprzedaży muszą znajdować się w odrębnych zamówieniach. Poszczególne produkty objęte przedsprzedażą należy ponadto rezerwować odrębnie – nie mogą być ujęte w jednym zamówieniu.

Dzieje się tak dlatego, że wstępnie zamawiane produkty mogą mieć różne daty rozpoczęcia sprzedaży. Włączanie artykułów nieobjętych przedsprzedażą do tego samego zamówienia może opóźnić jego wysyłkę. W związku z tym klient powinien generować pojedyncze, odrębne zamówienia dla poszczególnych artykułów z przedsprzedaży oraz dostępnych aktualnie produktów.

Jak się upewnić, że moje zamówienie w przedsprzedaży zostało przyjęte?

Po sfinalizowaniu zamówienia prześlemy klientowi wiadomość e-mail z potwierdzeniem. E-mail z potwierdzeniem będzie zawierać informację o zarezerwowanym produkcie, który prześlemy, gdy tylko trafi do naszego magazynu. Jeśli klient zamówił w przedsprzedaży/zarezerwował produkt, lecz nie otrzymał wiadomości e-mail z potwierdzeniem w ciągu 24 godzin, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta.

Czy mogę skorygować swoje zamówienie?

Jeśli konieczna jest korekta danych do wysyłki, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta. Będzie on w stanie pomóc, o ile zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Zaznaczamy jednak, że nie jesteśmy w stanie zmodyfikować danych płatności.

Czy otrzymam powiadomienie, gdy zamówienie będzie skompletowane?

Tak, klient otrzymuje wiadomość e-mail z opłaconą już fakturą w załączniku, razem z numerem śledzenia przesyłki UPS. Zamówienia są zazwyczaj wysyłane tuż przed datą rozpoczęcia sprzedaży, więc klient może oczekiwać, że odbierze zamówiony produkt krótko po tej dacie.

Can all payment methods be used to pre-order?

Czy w przedsprzedaży mogą być stosowane wszystkie metody płatności? Produkty zamawiane w przedsprzedaży w Nikon Store mogą być opłacane tylko za pomocą karty kredytowej. Akceptowane są karty Visa i MasterCard.

Kiedy środki zostaną pobrane z mojej karty?

Środki z karty klienta zostaną pobrane dopiero po przygotowaniu zamówienia do wysyłki.

Co się stanie, jeśli przy pobieraniu środków z karty kredytowej nie powiedzie się autoryzacja?

Jeśli z jakiejś przyczyny środki nie będą mogły zostać pobrane z karty kredytowej klienta w momencie, gdy zamówienie będzie gotowe do wysyłki – np. jeśli karta straci ważność przed próbą uregulowania należności – zamówienie zostanie anulowane. Jeśli karta utraci ważność przed datą skompletowania przesyłki, prosimy o kontakt z naszym zespołem w celu anulowania pierwotnego zamówienia i złożenia nowej rezerwacji.

Jak anulować zamówienie?

Klient, który zarezerwował („zamówił w przedsprzedaży”) produkt z Nikon Store może w dowolnym momencie wysłać do naszego zespołu e-mail, aby anulować zamówienie, pod warunkiem że nie zostało ono wysłane. Aby anulować swoje zamówienie, należy ‬skontaktować się z działem obsługi klienta.

Po wysłaniu zamówienia jego anulowanie nie będzie już możliwe. Niemniej jednak istnieje opcja zwrotu artykułów w terminie do 14 dni od ich dostarczenia. Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, aby dowiedzieć się, jak zwrócić zamówione artykuły; ta usługa jest bezpłatna.



Your previous queries:
Nie znaleziono elementów. Spróbuj ponownie.
ZB1 Rebate Credit Memo