Czesto zadawane pytania: Zwroty

Zwrot produktu

Bezplatne zwroty
Zwrot produktów jest prosty i bezplatny.

Warunki zwrotu
Nabywca moze zwrócic produkt w ciagu 14 dni od jego otrzymania. Mozna zwrócic calosc zamówienia lub jego czesc. Produkty musza byc nowe, nieuzywane, w oryginalnym opakowaniu i z oryginalnymi akcesoriami. Wiecej informacji mozna znalezc w sekcji ZASADY ZWROTÓW.

Procedura zglaszania zwrotu
W razie decyzji o zwrocie zamówienia nalezy zadzwonic do dzialu obslugi klienta w sklepie firmy Nikon w celu zlozenia zgloszenia zwrotu i uzyskania numeru RMA.

Produkty mozna zwracac na dwa sposoby:
- Mozna przekazac swój zwrot w najblizszym oddziale poczty, skad zostanie zabrany przez naszego partnera logistycznego firme Cycleon.
- Mozna umówic sie z przedstawicielem firmy Cycleon w celu odebrania zwrotu w miejscu wybranym przez klienta.
- Zwracane produkty nalezy zapakowac w oryginalne opakowanie i starannie zabezpieczyc. Etykieta zwrotu powinna byc widoczna na opakowaniu, a adres ani kod kreskowy nie powinien byc zakryty ani nieczytelny.
- Firma Cycleon dostarczy produkty do naszego magazynu, gdzie zostana sprawdzone wzgledem zgloszenia zwrotu i zasad zwrotów opisanych w Warunkach korzystania z uslugi. Jesli wynik tej kontroli bedzie pomyslny, zostanie zainicjowany proces zwrotu pieniedzy. W przeciwnym razie dzial obslugi klienta sklepu firmy Nikon skontaktuje sie z klientem w celu wyjasnienia rozbieznosci.
- Zwroty niezgodne z zasadami zwrotu opisanymi w Warunkach korzystania z uslugi (na przyklad niekompletne lub z brakujacymi akcesoriami) spowoduja naliczenie kary pienieznej i odpowiednie pomniejszenie kwoty do zwrotu.

Zwrot pieniedzy w przypadku zwrotu towaru

Wszystkie zwracane produkty podlegaja sprawdzeniu w celu wykluczenia braku czesci lub akcesoriów. Po uzyskaniu informacji o pomyslnym zakonczeniu tej kontroli dzial obslugi klienta sklepu firmy Nikon inicjuje proces zwrotu pieniedzy. Odpowiednie informacje sa przekazywane do uslugodawcy obslugujacego platnosci, a pieniadze zostaja zwrócone na rachunek klienta. Dokladamy wszelkich staran, aby zwrot pieniedzy odbywal sie tak szybko, jak to mozliwe, od momentu zaakceptowania zwróconych produktów.
Wiecej informacji mozna znalezc w sekcji WARUNKI KORZYSTANIA Z USLUGI.

Zwroty towarów niezgodne z Warunkami korzystania z uslugi

Jesli zwrócone towary nie spelniaja zasad zwrotów opisanych w Warunkach korzystania z uslugi, nie zostana one zaakceptowane, a z klientem skontaktuje sie dzial obslugi klienta sklepu firmy Nikon.

Anulowanie i czesciowe anulowanie zamówienia

W przypadku popelnienia pomylki podczas skladania zamówienia mozna je anulowac, o ile nie zostalo juz wyslane.

Czy mozna anulowac tylko czesc zamówienia?
Mozna anulowac cale zamówienie lub tylko jego czesc.

Do jakiego momentu mozna anulowac zamówienie?
Zamówienia lub poszczególne pozycje zamówienia mozna anulowac do momentu ich potwierdzenia, ale nie pózniej (tj. przed skierowaniem zamówienia do procesu pakowania i przypisaniem mu statusu Pakowane). W przypadku przekroczenia tego terminu nalezy poczekac i odebrac przesylke, a nastepnie zwrócic niepotrzebne pozycje. Wiecej informacji mozna znalezc w sekcji ZWROTY w czesto zadawanych pytaniach.

W jaki sposób mozna anulowac zamówienie?
Aby anulowac zamówienie lub jego czesc, nalezy zadzwonic do dzialu obslugi klienta sklepu firmy Nikon i poinformowac o swojej decyzji.

Anulowanie platnosci
W przypadku anulowania zamówienia lub jego czesci dzial obslugi klienta sklepu firmy Nikon przesle zgloszenie anulowania do uslugodawcy obslugujacego platnosci (firmy Ogone). W przypadku anulowania calego zlecenia cala platnosc zostanie anulowana i nie zostana pobrane zadne oplaty. W przypadku anulowania czesci zlecenia kwota obciazenia karty kredytowej zostanie skorygowana po wyslaniu nowego zamówienia.

Modyfikowanie zamówienia

Do kiedy mozna zmodyfikowac zamówienie?
Zamówienie mozna zmienic, dopóki ma ono status potwierdzone, ale nie pózniej (tj. zanim zostanie skierowane do procesu pakowania i otrzyma status Pakowane).

W jaki sposób mozna zmodyfikowac zamówienie?
Aby zmienic zamówienie, nalezy zadzwonic do dzialu obslugi klienta sklepu firmy Nikon. Personel tego dzialu moze zmienic zamówienie w jednym z nastepujacych przypadków:
- W przypadku decyzji o dodaniu nowych pozycji do zamówienia lub zwiekszenia ilosci istniejacej pozycji zamówienia dzial obslugi klienta utworzy nowe zamówienie w imieniu klienta.
- W przypadku decyzji o usunieciu pozycji z zamówienia lub zmniejszeniu ilosci w istniejacych pozycjach zamówienia dzial obslugi klienta zmieni zamówienie i zainicjuje proces czesciowego zwrotu pieniedzy.
- W przypadku decyzji o zmianie danych osobowych lub adresu wysylki dzial obslugi klienta zaktualizuje dane w imieniu klienta.
- W przypadku decyzji o zmianie sposobu dostawy lub metody platnosci, która spowoduje zmiane calkowitego kosztu zamówienia, dzial obslugi klienta dopilnuje, aby po wyslaniu zamówienia karta kredytowa klienta zostala obciazona poprawna kwota.

Anulowanie zamówienia
W przypadku anulowania zamówienia lub jego czesci dzial obslugi klienta sklepu firmy Nikon przesle zgloszenie anulowania do uslugodawcy obslugujacego platnosci (firmy Ogone). W przypadku anulowania calego zlecenia cala platnosc zostanie anulowana. W przypadku anulowania czesci zlecenia kwota obciazenia karty kredytowej zostanie skorygowana po wyslaniu nowego zamówienia.

Uszkodzenie produktu po okresie zwrotu

Jesli zamówione produkty sa uszkodzone, a okres zwrotu juz uplynal, nalezy skontaktowac sie z Centrum Obslugi firmy Nikon

.

 

 



Your previous queries:
Nie znaleziono elementów. Spróbuj ponownie.
ZB1 Rebate Credit Memo