REGULAMIN – PRZEDSPRZEDAŻ

Klienci Nikon Store mogą zamówić z wyprzedzeniem dowolny produkt, przy którym jest widoczna opcja przedsprzedaży. Opcja ta umożliwia zarezerwowanie produktu, zanim trafi on do sprzedaży. Zamawiany w przedsprzedaży produkt z Nikon Store podlega rezerwacji, więc klient znajdzie się w gronie pierwszych odbiorców danego produktu od dnia, gdy stanie się on dostępny do kupienia.

Nie wszystkie produkty z Nikon Store są dostępne w przedsprzedaży; opcja przedsprzedaży dostępna jest wyłącznie dla produktów planowanych do wprowadzenia, które jeszcze nie znajdują się w magazynie Store. Klienci mogą sprawdzić, czy dany produkt dostępny jest w przedsprzedaży, przechodząc na odpowiednia stronę produktu; jeśli możliwa jest opcja przedsprzedaży, będzie ją komunikować odpowiedni przycisk „Zamów w przedsprzedaży” oraz tekst z informacją o statusie produktu. Gdy produkt dostępny w przedsprzedaży osiągnie datę rozpoczęcia sprzedaży, zamówienie w przedsprzedaży nie będzie już możliwe.

Klienci nie mogą łączyć produktów z przedsprzedaży i dostępnych aktualnie artykułów w ramach tego samego zamówienia ani rezerwować kilku produktów z przedsprzedaży w jednym zamówieniu. Poszczególne artykuły oferowane w przedsprzedaży oraz dostępne produkty należy zamawiać osobno.

Zapłaty za zamówienia w przedsprzedaży w Nikon Store można dokonać wyłącznie przy użyciu karty kredytowej. Jako środek płatności Store akceptuje karty Visa, American Express i MasterCard.

Do momentu zrealizowania płatności, gdy towar jest skompletowany do wysyłki, zamówienia w przedsprzedaży składane za pośrednictwem Nikon Store należy uznawać raczej za rezerwacje niż zakupy. Store uzyska autoryzację do zrealizowania płatności w momencie złożenia zamówienia, a środki zostaną pobrane z karty kredytowej przy wysyłce. Nie pobieramy żadnych środków z karty kredytowej klienta w chwili składania zamówienia w przedsprzedaży.

Po złożeniu zamówienia w przedsprzedaży za pośrednictwem Nikon Store klient otrzyma informację o sfinalizowaniu zamówienia w wiadomości e-mail z potwierdzeniem, w której podane zostaną dane zarezerwowanego produktu. Jeśli w ciągu 24 godzin od zarezerwowania produktu w Nikon Store klient nie otrzyma wiadomości e-mail z potwierdzeniem, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta.

Gdy zamówienie będzie gotowe do wysyłki, klient otrzyma e-mail z fakturą i szczegółami przesyłki. Wtedy z karty kredytowej zostaną pobrane środki. Jeśli po skompletowaniu zamówienia do wysyłki z jakiegoś powodu nie będzie można zrealizować płatności przy użyciu karty kredytowej, zamówienie zostanie anulowane. Jeśli wiadomo, że karta utraci ważność przed datą planowanej wysyłki, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta; umożliwimy anulowanie zamówienia, aby klient mógł dokonać ponownej rezerwacji produktu.

Klient Nikon Store może anulować zamówienie w przedsprzedaży w dowolnej chwili, informując nas o tym za pomocą wiadomości e-mail. Jeśli klient chce anulować zamówienie w przedsprzedaży, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta.



Your previous queries:
Nie znaleziono elementów. Spróbuj ponownie.
ZB1 Rebate Credit Memo